Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
June 23, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
713
Favourites
0
Comments
26
×
Gyahh school's started already and I'm already lazy DGSFDGHFDSH

well as of the moment I have an unhealthy obsession with Ib the horror game I LOVE GARRY SO FRICKIN MUCH I DONT EVEN.

ehee.

for those who like horror games that attack you with feels I recommend that you play Ib it's awesome ; W ; ♥

here's the link ~! vgboy.dabomstew.com/other/ib.h…

I'm also thinking of cosplaying Garry..maybe.

Garry
I LOVE YOU SO MUCH <3
whatdoyouthink?
also I'll be posting more of my doodles here
  • Mood: Excited
  • Listening to: CAN DO - GRANDRODEO
  • Reading: KUROKO NO BASKE
  • Watching: KUROKO NO BASKE
  • Playing: BASARA 8D
  • Eating: DANGOO
  • Drinking: milk tea 8D
Add a Comment:
 
:iconyakukaen:
KUROKO NO BASUKE. BASARA. WOOOOOO.
Reply
:iconhana181:
Hana181 Jun 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG OMG OMG YOU WATCH KUROKO DFSHBFDHNGFNGFMNGFMN EEEEEEEEEKKKKKKKK
/SPAZZES THEN DIES.
FDHNFGMNFHM WHO ADHG FAVE DABGFD CHARACTER?
Reply
:iconchocoholic-dream:
DO IT. COSPLAY HIM PLZ. That game was just amazing~ Did you see the really cute video someone made on niconico?

Thiiis one TwT [link]
Reply
:iconhana181:
Hana181 Jun 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
HMMM OKAY ADDED TO MY PLAN LIST oh my poor wallet but ILU GARRY SO SO MUCH.
THE GAME WAS ABSOLUTELY AMAZING ; W ;
YES I HAVE SEEN THAT
I'VE ALMOST WATCHED EVERY MAD VIDEO ASSOCIATED WITH IB BECAUSE THE HAPPY END MADE ME DGSDHBDFG FEEEEEEEEEELLLLLLLSSSSSS
Have you seen this?
[link]
AND THIS OMG IF THE SINGERS WERE THEIR VOICE ACTORS I WOULD DIE IF ONLY ; W ; I LOVE THE SUPPOSED VOICE OF GARRY EEK
[link]
Reply
:iconchocoholic-dream:
ASDFGHJKL I DIDN'T SEE THE SECOND ONE OHMYGEE 96NEKO HNGG. SHE NEEDS TO DO A VOICE-OVER FOR THE GAME OR SOMETHING. :iconmegustaplz:
Reply
:iconhana181:
Hana181 Jun 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
YEAH LIKE OMG I I WANT VOICE ACTORS FOR IB SDHGGDFJMHGGFJNMGHVM EEK /DIES.
Reply
:iconwildquaker:
wildquaker Jun 23, 2012  Hobbyist Artist
You must have unshakable nervest to love horror games. >.<

And ooooh...I see Kuroko no Basuke. :)
Reply
:iconhana181:
Hana181 Jun 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
IB IS WONDERFUL ROMI PLAY IT IT ATTACKS YOU WITH FEELS AND DGRFSDHNJDFG ; W ; GDJHFGJ PLAY EETTRWSDTY I LOVE IT SO MUCH MY KOKORO CANT EEK.

KUROKO EHEHEHEHE YUP I LOVE IT SO MUCH AS WELL SDHBDDFCGKMHGF /SHOT'D Are you going to cos anyone from kuroko? 8DDDD it's so obvious who I'll be =))) /SHOT'D
Reply
:iconwildquaker:
wildquaker Jun 23, 2012  Hobbyist Artist
I haven't been good with anything horror. You should know, man. We watched one together. DDDD:

I'm too thin to cosplay anyone from Kuroko no Basuke. *Flexes left arm* Look at these guns. LOOOOL!
Reply
Add a Comment: